Gefle-Örebro 0-4

Det har varit många roliga jobb sedan jag kom hem från Stockholm. Först var jag på en tvådagars jobbresa till Sundsvall. Där träffade jag bland annat en familj som hjälper hundar och så var jag på kafferep hemma hos ett tjusigt par som är 92 och 93 år. De träffades på en dans.

­– Min väninna sa då att hon skulle stöta på Larssa, men i helvete heller, tänkte jag. Det kan jag göra, sa 92-åriga May.

Larssa hade varit och köpt en stubbe på kondis åt oss och reportern påpekade att jag är mycket för sötsaker.

– Men ta en till bit då din jävla sötis, sa 93-åringen till mig.

Jag har även varit på ett gott jobb i Rättvik. Där bakades det munkar och jag fick härligt nog smaka.

I morse var jag i Hudiksvall och provade coola VR-glasögon och på kvällen fotograferade jag Gefle-Örebro.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback