Flyg och Koenigsegg

Den senaste tiden har jag jobbat rätt mycket med att hjälpa en kille åt Min Stora Dag. Hans önskan var att få åka och hälsa på Christian von Koenigsegg i Koenigsegg-fabriken. Killen hade aldrig flugit tidigare så jag fixade även så att han fick hälsa på BRA:s pilot Magnus i cockpit på väg ner till Ängelholm. Ikväll flyger han vidare till Stockholm för att roa sig där också och imorgon på eftermiddagen väntar en bilfärd hem. Jag har bokat en lyxig bil av längre modell. En extrapresent som jag också fixat är att han ska få åka och prova en F1-simulator. Jag håller tummarna för att han just nu har en fantastisk upplevelse.

 

Ungefär samtidigt som han var ute och flög igår var jag också uppe i luften. Jag gjorde en PC och kontrollanten tyckte att jag var tillräckligt flygduglig för att få behålla mitt cert. Jag får alltså flyga vidare, så se upp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback