Lugn helg

I fredags hjälpte jag tre syskon att få sina önskningar uppfyllda. Av Min Stora Dag hade de önskat sig kläder och skor samt madrasser till sängarna. De fick allt som de ville ha. De fick även biobiljetter, tidningsprenumerationer, kort till Furuviksparken, filmer, sängkläder, sängöverkast, kuddar, badlakan, hörlurar till telefonerna och presentkort till ICA. De hade berättat att de godaste de vet är McDonalds och det köpte jag med hem till dem. Vi åt samtidigt som vi tittade på Harry Potter. På kvällen gick de på Snövit. Vi hade en väldigt mysig dag tillsammans.

 

I går gjorde jag ett jobb på ett par som gör vardagsäventyr varje vecka. Trots att det var väldigt inspirerande att lyssna på dem åkte jag direkt hem och satte mig tillrätta i min solstol. Men jag ska ta tag i det där och börja ta mig ut lite jag med. Dessutom ska jag köpa en soffa.

 

I dag har jag inte gjort mycket. Hunden valde att gå en väldigt lång promenad direkt på morgonen och det är ovanligt att hon vill göra det innan frukost. En till långtur ska det bli om några timmar. Hon ska bara titta färdigt på slalomen först.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback