Blandat

För ett tag sedan var jag med i tidningen Allas. De intervjuade mig om hur det är att jobba som fotograf. I måndags blev jag intervjuad igen och denna gång var det Gerry från Borgisnytt som ställde frågor och tog bilder. Jag har själv varit både elev och lärare på Borgarskolan, så det var roligt att komma tillbaka dit. (Fast min före detta lärare Conny sa i och för sig att jag bara trodde att jag var där som lärare och att han egentligen gett mig en andra chans som elev.)

 

Jag har även hunnit gå på två kräftskivor. Molly var med på en och myste med gosedjuren. Ulrika gick all in på sin fest och välkomnade oss utklädd till ett stort gosedjur hon med.

 

Jobbat har jag också. Jag har bland annat varit på ett seglarjobb i Stockholm och så var jag i Örnsköldsvik där jag träffade en fru som räddade livet på sin man efter att hans hjärta stannat. I Sundsvall träffade jag sedan en kille som hjälper sjuka barn och fattiga familjer. Vi passade på att titta på hans gulliga små kycklingar också.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback