Tjuvjakt med råttfälla

Igår beställde jag en ny kamera och ett nytt objektiv. Det känns helt ok att betala kameran. Men att slänga ut pengar på ett nytt sigmaobjektiv 120-300 på grund av att en oärlig person snodde det på sista allsång på Skansen är mindre roligt. Oärliga personer förtjänar lite stryk. Det tyckte en vän till mig också som hade planer på att stoppa en råttfälla i väskan och gå på stan med synlig plånbok bredvid. Jag vet inte hur det gick med det, men det skulle vara roligt att se några ficktjuvar få ont i fingrarna.
Det är alltså en ganska tråkig dag idag. När man han tråkigt är det bra att hitta på någonting som gör en glad. Därför ska jag gå på restaurang nu.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hejsan Pernilla,
Läser din blogg nästan varje dag, toppen blogg!
men nu är frågan vad köpte du för kamerahus?

mvh

Postat av: Terrie

Stackars, stackars dig...kram...men jag vet nå´t som är kul. Våra TUPP-partyn! Det var länge sen sist för ingen av oss har ju tid. Du och jag ska planera nästa party - på måndag. Och partyt... Det får vi planera in nån helg i oktober.

2006-09-01 @ 18:20:09
Postat av: Anders

Och alltid ska man bli nerplockad, jag som precis beställt en canon ixus 60, känns inte som den är i närheten av Pernillas nya leksak...

2006-09-02 @ 18:38:21
Postat av: Pernilla

Kul att du gillar min blogg Jonas.
Jag har köpt en Canon Eos 1D Mark II N.

Ja Terrie, nu är det på tiden att vi tar tag i det där.

Din ixus är bra den med Anders. :-)

2006-09-03 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback