Inspirationsdag

Borgarskolan bjöd mig på en inspirationsdag till Stockholm igår.

På Moderna museet fick vi en guidad visning på Andy Warhol-utställningen. Det kostade några tusen, men det var absolut värt det. Vår grupp blev större och större med alla sniklyssnare som anslöt.

Sedan gick vi vidare till Nordiska museet där vi tittade på Henri de Toulouse-Lautrec. Där hade vi inte någon visning, men vi hade lärt oss hur man kommer billigt undan, så vi snikade med lite på en.

Den tredje utställningen skulle ha varit Charlie Chaplin, men nu var det så tokigt att den precis krockade med Hugo Boss stora rea.

Vin inspirerar ju en hel del det med, så det drack vi.

Det var en mycket bra dag.


Kommentarer
Postat av: Peter Olsson

Lät ju som ni snikade allihop ;-) vin nää det är inget för mig jag är en karl och en sån dricker öl ,raaap ursäkta jag kunde inte hålla mig ;-)

PS: hittade hit genom Lotta

//Peter Olsson

2008-04-04 @ 19:08:40
Postat av: Linda

Sniklyssnande är det bästa, speciellt för oss som nästan jämt får gå ensamma på utställningar mm. Antingen måste jag se till att bli rikare så att jag kan betala eller så får jag se till att skaffa bättre kompisar som kan göra mig sällskap :))

Postat av: Pernilla

Bra att du hittat hit Peter. Bra jobbat Lotta!

Ja Linda, sniklyssning är en väldigt bra variant.

2008-04-06 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback