iPhone och poliser

Nu har det tyvärr hänt. Nya iPhone har kommit till Sverige. Jag var på Kungsgatan klockan 24.00 när den första telefonen släpptes. Kön var väldigt lång = tråkigt. Nu kommer liksom en hel massa människor springa omkring med den där. Nu måste jag invänta en ny som är ännu coolare. 

 

Efter telefonhysterin blev det bombhysteri. Folk hade hört en bomb smälla på Lidingö. Jag åkte dit och plåtade en massa snälla, glada poliser. Till och med de unga polistjejerna var hur vänliga som helst. Jag fick jättefina bilder på poliser vid en avspärrad bro som stoppade bilar och poliser som landade med en helikopter. Men hysterin lade sig då det troligen inte var en bomb utan en jordbävning. Nu försöker jag tjata in polisbilderna i tidningen i alla fall.

 

 


Kommentarer
Postat av: felizia

ha en rolig natt :)

Postat av: Emma

blev det bilder i tidningen?

2008-07-16 @ 15:09:03
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag tror att det blev bilder i tidningen. De ligger i alla fall ute på nätet.

2008-07-17 @ 02:16:31
Postat av: Nicke

Visst tog man en sväng till Svedala & skaffa en ny lur.

2008-07-17 @ 12:10:18
URL: http://web.mac.com/nickesteen
Postat av: Pernilla

Jag har kvar min gamla. Det är inte lika roligt med iPhones nu.

2008-07-17 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback