Gynning och chefen

Jag plåtade en dam i en affär i dag. När jag plåtat färdigt fick jag den här kommentaren:
- Är du en fotograf alltså?
Jag hoppas att jag framstår lite mer professionell ibland i alla fall.

I en annan affär fotograferade jag Carolina Gynning. Hon är riktigt rolig att plåta och styr upp bilderna och poserar så bra att jag slipper tänka.

Chefen jobbar inte på att få några bonuspoäng.
- Nu är det bara 20 minuter kvar till att jag slutar, sa jag.
(Det betyder underförstått: Jag funderar på att dra hem nu.)
- Ja, då sitter du kvar här i 20 minuter till. Tro inget annat, svarade han.

Kommentarer
Postat av: Chefen

Mhm. I morgon blir det än värre. Var så säker. :-)

2009-07-03 @ 03:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback