Inför allsången

Nyss packade jag ihop mina saker och var på väg ner i garaget för att åka hem från tidningen. Då plötsligt såg jag att klockan var 22.30. Jag jobbar alltså en timme till. Det var bara att packa upp alltsammans och låtsas att jag skämtade lite.

I dag har jag plåtat Lili och Susie, Wille Crafoord och Magnus Carlsson. De ska alla vara med i Allsång på Skansen i morgon. Lili och Susie var riktigt sköna. De hade med fina kort på sig själva som de gav till fansen. De sa att så var det på den tiden de blev kända och därför kör de på med det fortfarande. De ställde även upp och blev plåtade tillsammans med alla som ville.

Wille Crafoord hade jag ingen större koll på, men den lilla stund jag träffade honom skrattade jag mycket. Han verkar vara helskön han med.

Ibland när jag går på fest med Brolin-kopian är det två killar till med.  Den ena av dem heter Magnus Carlsson och den andra ser exakt ut som Magnus Carlsson. Det blir alltid lite förvirrande när båda är med.

Dubbelgångaren fick för övrigt hem en Stockholmstjej till sin lägenhet i Gävle en natt.
- Jag är van med platt-tv, var hennes första kommentar när hon kom in i hans lägenhet.

Sängen såg ut som en säng brukar se ut, så där kröp hon vant ner.
Hennes kompis skvallrade för hennes mamma, så telefonen ringde efter ett tag. Dubbelgångaren hörde mamman i telefonen:
- Nu jävlar går du hem från den där bonden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback