Tänt var det här

Uppe på våning åtta i ett hotell vill man gärna inte att det ska bli kolsvart av rök utanför fönstret, men det blev det nyss. Det var ännu lite mer synd om reportern för hon befinner sig på våning nio.

Vi skyndade oss ner och tog oss en promenad i staden för att se vad som skymmer min vackra utsikt över bron, vattnet och staden.

Det var ingen ny stadsbrand på gång, utan bara en massa frigolit som fattat eld.  Röken är svart och troligen inte det bästa att andas in, så jag fortsätter att dricka mina drycker som jag köpt. De heter Vitamin Care och Vitamin Everyday.

Kommentarer
Postat av: Vitamin Care & Everyday

Tack, bra jobb. Vi skickar arvodet inom ett par dagar.

2009-07-04 @ 20:39:58
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! =)

Postat av: cecilie ♥

kika in i min blogg och se vilken hårfärg du tycker passar mig bäst!

ha det bra :) ♥

2009-07-04 @ 20:58:54
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback