"Centrum"

För några dagar sedan var jag utanför Mora på ett jobb och hittade då en rolig skylt. Någon tycker tydligen att byn inte har något riktigt centrum.

 

I morse var jag på jobb i Högbo och träffade två tjejer som ska göra tjejklassikern och en kille som ska tävla i Ironman. Själv laddar jag fortfarande för att eventuellt ta mig till gymmet någon gång igen.

 

På eftermiddagen var det dop för gulliga William. Hans bror Melvin verkade tycka att lillen fick alldeles för mycket uppmärksamhet och gick därför och bytte om till sin batmandräkt som han hade med sig.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbart.

Berättade Johan för dig om Konsumreklamskylten? Ett sällskap leende medelålders klädda i Konsumgrönt under texten:

"Kom med i det glada Konsumgänget".

Där någon bara satt prickar över o:et.

2010-12-12 @ 16:47:32
Postat av: Pernilla

Haha. Ja den var också fin.

2010-12-12 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback