Elvis i Glada Hudik

Glada Hudik ger hopp om livet, skriver en vän på facebook.

 

Lisa skriver att hon på nåt sätt vill kunna fånga in det där rena lyckoextraktet som Toralf och Lotta utsöndrar. Lägga dem i lag och dra ut lyckan, konservera den och hälla den på mig, bada i den, simma i den, klättra upp på kanten och hoppa bomben i den, drunkna i den.

 

Jag blir också glad av det programmet. Jag är lyckligt lottad och fick träffa allihopa på riktigt förut. Direkt när jag kom in gick Toralf fram till mig och sträckte fram sin hand.

-       Hej, det är jag som är Elvis, men jag är inte mer värd än någon annan för det, sa han.

 

Teresia sköt ihop sin stol med min och började genast klappa mig på kinden och knyta snörena i min huvtröja.

 

Tyvärr var det sista avsnittet i kväll. Om någon missat alla de här underbara människorna så kan ni hitta dem här: http://elvisigladahudik.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback