Väder och skuld

Det måste bli rätt väder för att flera av mina jobb ska bli av, därför håller jag extra koll på vädersidorna just nu. SMHI säger regn i morgon medan YR säger att det ska bli sol och moln. Jag håller på Norge.

 

Till Norge var jag för övrigt på väg att åka eftersom mina Eurobonus poäng räckte dit. Jag skulle åka tillsammans med min vän Hanna, men sedan bestämde vi oss för att skjuta fram resan. Därför köpte jag istället ett presentkort på en massage för mina poäng medan ängla-Hanna donerade sina poäng så att ett barn från Sierra Leone får gå i skolan ett helt år.

 

Nu känner jag mig som ett monster och ett mega-ego. Massagen skänker jag till min mamma och jag ska också skänka nåt till nån behövande. Jag måste försöka köpa mig fri från denna hemska skuldkänsla.


Kommentarer
Postat av: britt

ja, vad ska jag säga...tack snälla du!

2011-06-16 @ 23:38:23
Postat av: hanna

Nämen söta P det var ju inte meningen att du skulle känna så! Seså gå nu på massagen och skäm bort dig själv, det är du värd!!! Kram!

2011-06-17 @ 20:20:20
Postat av: Pernilla

Britt den där hade kunnat fungera innan du gick till revisorn, men nu vet jag ju att du är rik...



Tack Hanna du är snäll du! Kram

2011-06-17 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback