Energibovar

Jag pratade med en riktig energibov i dag. Ett halvår efter att jag köpt en massa prylar kom en bonusfaktura på posten. Allt var felräknat så det skulle bli 7000 till. I dag ringde jag och hörde mig för om fakturan och gubben blev så upprörd så jag trodde att han skulle åka på en hjärtinfarkt. Han överlevde i sista stund.

 

Det gick även åt energi hos veterinären. En av mina hundar kliar sig så mycket så jag åkte dit så att hon fick ta ett blodprov. Min energi försvann samtidigt som hennes blod droppade från benet.

 

Efter det fick jag tillbaka lite energi för då plåtade jag Melissa Horn. Tyvärr fick jag bara plåta de tre första låtarna och de var bra, men jag skulle ha behövt höra hela konserten för att få tillbaka all kraft.


Kommentarer
Postat av: hanna

Kram gumman! Hoppas det ordnar sig med lillvovven och att du slapp betala fakturan. Får man ens göra så, skicka extrafaktura efter ett halvår?

2011-10-22 @ 19:57:42
Postat av: Pernilla

Förmodligen inte, men jag orkar inte tjafsa.

Minja har fått ny mat nu så jag hoppas att hon blir bra snabbt.

Jag jobbar på att komma till Sthlm snart!

Kram

2011-10-23 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback