Heja Brynäs och Gefle!

I dag har jag två Brynäsreportage. Ett i DN och ett i Aftonbladet. Tommy Jonsson är intervjuad i Aftonbladet och i DN är det lite blandat. Jag tog med DN:s reporter till Brynästokige Matte eftersom han är en citatmaskin som alltid levererar när det gäller att prata om Brynäs eller SJ. Han roligaste citat i dagens tidning tycker jag är: ”Med åren har jag dock mognat och lärt mig hantera motgångarna bättre. Nu går jag till jobbet även dagen efter en förlust.”

Snart börjar matchen. Heja Brynäs och heja Gefle!


Kommentarer
Postat av: U

Snygga bilder!!!

På söndag ska jag på matchen:)

2012-04-11 @ 20:51:49
Postat av: Pernilla

Tack U! Hoppas de vinner SM-Guld då så att du får gå på toppmatchen!

2012-04-12 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback