Anonym vän vill ha ut det här…

En vän som är bankman sa först att en kund inte skulle få något lån. Kunden hotade då med att kasta in en bajsbomb genom fönstret. Bankmannen ändrade sig efter ett tag och mannen beviljades lånet och banken slapp således även bajsbomben. Jag trodde väl aldrig att ett sådant förhandlingssätt skulle fungera.

 

Min vän ringde i dag och sa att jag får blogga om den här bomben nu om jag vill. Han berättade det här för några månader sedan men sa då även att det inte är någonting jag får skriva om.

 

Nu ville han få ut mycket på en gång för i helgen träffade han även en tjej och det ska också stå med här säger han.

- Visste du att jag träffade en tjej i lördags?

- Ja, det har du sagt.

- Nej, det har jag inte.

- Jo, du ringde i söndags och berättade att du sovit där. Du hann knappt ut ur lägenheten innan du ringde för att berättade det.

- Ja, just det. Jag håller i den traditionen och ringer dig direkt när jag fått till det.   

 

För några år sedan bantade han ner sig och tyckte sig då ha blivit för snygg för att umgås med mig eftersom jag är några år äldre, men han ringde ändå på söndagarna och berättade hur lördagen varit. Hans stoltaste samtal löd:

- Pernilla, nu har jag gjort ett hattrick.

Efter ett tag ringde han och ville åter ses.

- Nu har jag gått upp i vikt, så nu kan vi umgås igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback