Beslutsångest

I flera dagar har jag tänkt att jag ska köpa ett par skor som jag sett. Jag har gått och känt glädje över det och i dag var det dags. Skorna var kvar men jag kom hem utan. Jag kunde nämligen inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha. Röda, blå eller svarta? Beslutet kändes övermäktigt. Jag gör ett nytt försök i morgon. Det är lättare att handla åt andra. Britt bloggar fint om att jag köpt julklappar åt henne. Hon hyllar mig ordentligt och det förstås snällt, men det kan ju även ligga en strategi bakom det. Om hon sjåsar upp det hela hoppas hon kanske att jag inte vågar komma med något krimskrams. 


Kommentarer
Postat av: Hedelin

Köp alla! Det är du värd. Piloten. :-)

2012-11-13 @ 08:04:22
Postat av: Pernilla

Vad snäll du är Hedelin! Hoppas allt är bra med dig. Hör av dig om du har vägarna förbi Gävle!

2012-11-13 @ 10:53:19
Postat av: Anonym

Jaa, köpa alla tre färgerna. Drabbar ingen fattig.

2012-11-13 @ 17:41:06
Postat av: Pernilla

=) Det blev bara de röda.

2012-11-13 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback