Studenten

Min fina vän Ulrika har två fina systrar som heter Martina och Katarina. Martina tog studenten i dag och jag blir alltid bjuden på deras släkttillställningar så jag åkte som vanligt dit och firade och gottade i mig en massa. De är så snälla och bjuder mig trots att det blir extra mycket jobb när jag kommer. I dag hade de fixat lax, räkor och quorn bara för att jag inte äter annat kött. Det är nästan obegripligt hur alla syskon i en familj kan gå runt dagarna långa och vara så snälla som de där tre. Inte nog med att Martina är snäll, hon fick fina betyg och stipendium också. Trots att jag inte kan ta åt mig någon ära av det så blir jag stolt i alla fall. Martina gick media och det gjorde Ulrika och jag med. Vår vän Ellen gick också med oss. Jag såg nyligen en musikvideo som hon gjort och den är bra så det är värt att titta på den. Tryck här i så fall. Grattis till bra jobb Ellen och grattis till studenten Martina! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback