Falun och lussekatter

Aldrig tidigare har jag blivit så glad över lussekatter. Jag jublade i affären i Falun i dag när butiksbiträdet sa att det fanns sådana vid charken. Lina och jag var där på jobb och Lina har nog heller aldrig känt en sådan lycka över dem. Hon tycker varken om saffran eller russin och gillar således egentligen inte alls de där bullarna, men på onsdag ska vi göra ett jobb om advent och har lovat att fixa lussekatter till dess. Vi var rädda att vi skulle behöva ställa oss och baka. Två påsar ligger nu i min frys för de kändes riktigt hårda och torra så vi måste bevara dem så gott det går. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det nån blogg idag?

2013-11-05 @ 19:37:06
Postat av: Pernilla

Kanske. Jag har inte bestämt än.

2013-11-05 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback