Hundar och Buggie

I tisdags var jag i Junsele på jobb och träffade då hunden Nanook som tyckte att det var ett perfekt badväder. Min hund som inte alls är lika förtjust i vatten har som vanligt bäddat ner sig i soffan i dag eftersom det regnar.

 

I går var vi och hälsade på mina släktingar som bor utanför Uppsala. De har även ett hus i Spanien och vid ett svagt tillfälle när jag var där i somras lovade jag att köra ner deras ena bil till Nerja. Det är en buggie utan tak, men de sätter i alla fall på en takbox så att jag kan ha mina väskor där. De ska även måla om den och sätta på fetare däck. Nu är det bara att hoppas att vädret den kommande sommar blir riktigt bra, för annars blir det nog ingen mysig resa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback