Fest

Igår hade Arbetarbladet och Gefle Dagblad fest på konserthuset.
Jag skulle gladeligen skriva ut en massa namn här på vilka som gjorde pinsamma saker, men tyvärr finns det ingenting att skriva.
Ja förutom en sak då...
Elin hällde rätt snabbt ett glas champagne på mig.
Senare kom hon lallandes med rödvin, men då flyttade jag mig undan. Hon sa att det var en hämnd för allt ont jag gjort henne under tiden vi jobbade på GD/GIF tillsammans.
Festen var annars jättetrevlig, men som sagt var det alldeles för lite skandaler.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Då har du inte hört det jag har hört.

2006-05-25 @ 16:55:28
Postat av: Pernilla

Åh nej, säg inte att jag missade nåt. Vad i så fall?

2006-05-25 @ 19:57:16
Postat av: Travolta

Ja Bittan!
Låt höra vad...

2006-05-26 @ 10:05:01
Postat av: Anonym

Ja, det var riktigt lattjolajban det lilla jag hann med. Träffades vi på festen, förresten..?

2006-05-27 @ 22:47:14
Postat av: Elin

Det där är lögn! Jag har inte spillt nån champagne på Pernilla!!
(Det var alltså inte riktig champagne jag spillde, utan mousserande vin. Men spillde gjorde jag, och det var avsiktligt)

2006-05-28 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback