Ni saknar mig

Britt skriver: Nu har man sjunkit lågt. Sitter i strålande sol på Mallorca och facebookar med dig. Lågvattenmärket är nått.


Chefredaktören Kennet Lutti har lovat att han ska bjuda på hembakt när jag hälsar på.


TT-Jimmy och Brolin-kopian ska fixa fest när jag kommer hem, eftersom jag missat deras senaste tillställningar.


Ulrika funderar på att byta till mitt gym, så att vi kan träna tillsammans.


Jag är bjuden på två olika segelbåtstuer i slutet av augusti.


Det är bara att inse. Ni saknar mig för mycket. Jag måste helt enkelt komma hem.

Jag antar att ni har planer på att fixa en välkommen hem-överraskningsfest åt mig, så jag kan meddela att jag har det lugnt på måndag och tisdag kväll. Ingen märkvärdig tillställning är nödvändig. Blås upp lite ballonger, kyl lite champagne, fixa lite snittar och lite skön musik. Några välkommen hem-presenter framåt kvällen är i och för sig på sin plats, men i övrigt kan vi ta kvällen som den kommer.


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Om du bli medlem via denna länken GRATIS http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 så får du presentkort på KICKS för 150 kr om du värva några kompisar/familjemedlemmar.



Läs mer på min blogg annars :)

2008-08-12 @ 17:08:08
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: TT

Har vi lovat fest, Mats?

Fixar du ballonger, snittar och champagne så fixar jag musiken.

2008-08-12 @ 18:12:49
Postat av: Kopian

Svar till TT: Om vi lovat fest, nja då ljög vi nog.

2008-08-12 @ 18:28:53
Postat av: Kopian

Klart vi fixar en fest till Pernilla, våran favvo bloggare!

Bloggen blir så mycket mer intressant när hon skriver om dina härjningar.

2008-08-13 @ 10:45:23
Postat av: U

Jag har champagnen!

2008-08-13 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback