Ta mer semester!

Fotografkollegan Magnus Wennman och hans fru Elin kommer till Stockholm i morgon.
Det är synd och tråkigt att de inte unnat sig en längre semester.
Jag har nämligen bott in mig så bra i deras lyxiga lägenhet och jag har blivit bästis med deras katter.
Ragnar till exempel håller mig alltid sällskap när jag går på toaletten. Om jag råkar glömma honom ställer han sig och krafsar som en tok på dörren tills jag öppnar.
Torsten lägger sig alltid på min mage när det är dags att sova. Sedan ligger han och kurrar och river mig på mina armar tills jag blöder.
Grannarna verkar också gilla katterna väldigt mycket. Det spelar ingen roll om klockan är 06:15 för sitter katterna vid dörren och vill in så ringer dörrklockan två gånger ändå. Men när jag väl har kommit ner för trappan så sitter katterna där helt ensamma och väntar. Grannarna verkar inte våga stå helt för sina busringningar.
Inte nog med att katterna är gulliga, Magnus och Elin sa att de hade många filmer i lådorna under teven. Det kom jag på i förrgår. Jag skulle behöva minst en vecka till för att titta på alla filmer jag vill se.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

besök min blogg där jag tar upp intressanta ämnen, mode, mitt liv och massor med annat :)



Kram N I C O L E
www.kiwiz.blogg.se

2008-08-07 @ 21:51:44
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback