Ambulanskrock

Jag ogillar att plåta olyckor, men nyss var jag på en. Det var en olycka mellan en ambulans och en personbil. De fick klippa bort taket på personbilen och lyfta ut två människor som satt i. Stackars dem och stackars ambulansföraren, men ingen dog så de kan vara glada ändå.


Under tiden jag plåtade stod jag felparkerad. Jag är inte säker på om två lapplisor kom dit och lurade vid min bil eller inte. De kom i en kommunbil som de parkerade på trottoaren och stod och väntade bredvid min bil. När jag kom och hämtade den gick de istället ner längs gatan för att ställa sig och glo på olyckan. De parkerade fel av ren nyfikenhet. Jag var i alla fall där och jobbade.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det gick bra. Jag gick förbi jag med. /TU

2008-12-22 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback