Fredag

I morse var jag i Arbrå på jobb och fotograferade bland annat lite biljard.


På eftermiddagen plåtade jag julmys i en kyrka. Lite mysigt var det faktiskt och de som ordnat det hela var nöjda över att det kommit så mycket folk. Hela tio personer tror jag att det var, men då vet jag inte om de räknade med mig och reportern.


På kvällen var jag först på Peter Jöback. Han var så bra så jag satt kvar en timme.


Sedan gick jag över en parkering för att fortsätta plåtandet. Paul Young uppträdde och damerna var som tokiga. De kramade och tog på honom hela tiden och han verkade inte ogilla det hela direkt.


Medan kollegorna nu super till på julfest åker jag i stället hem och fortsetter läsa Stieg Larsson. Det tog tid innan jag började med böckerna, men nu läser jag halva nätterna så i morgon kommer jag troligen att vara trött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Goooooooooooood juuuuuuuuuuuul!

Ses på söndag? /Cat

2008-12-20 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback