Larma av!

I fredags shoppade jag fem klädesplagg. Det är mycket för att vara mig. Jag tycker nämligen att det är rätt tråkigt att gå i affärer.
Först handlade jag lite på Ginatricot, sedan gick jag in på Kerstins. När jag gick ut därifrån började det tjuta på grund av Ginapåsen.
En av expediterna på Kerstins följde med mig tillbaka till Gina.
- Nu säger du till att du vill ha kompensation, sa hon till mig innan hon vände och gick tillbaka till sin affär.
Jag fegade som vanligt ur och bad inte om något extra. Men när flickebarnet bakom kassan inte ens bad om ursäkt ångrade jag mig.
Nästa gång ska jag tuffa till mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bra att folk känner olika för shopping. Jag förstår mig dock inte på sådana som tycker att det är tråkigt, haha :)
Ha en trevlig kväll!

Postat av: Britt

Har du på dej nåt snyggt när du kommer idag då?

2008-02-11 @ 14:37:49
Postat av: Pernilla

Nej tyvärr. Gamla trasor bara. Imorgon kanske jag piffar till mig om jag orkar.

2008-02-11 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback