MC och Bad

I går hoppade jag över spriten för att istället åka mc. Jag fick töntigt nog inte köra själv utan sitta bakom. Det var trevligt ändå, fast jag skötte mig tydligen inte så bra.

I svängarna lutade jag åt fel håll, vilket är dåligt och när jag tyckte att det gick för fort tryckte jag in fingrarna hårt i magen på föraren. Så fick jag tydligen inte heller göra.

Jag gjorde så mycket fel där bakom, så nästa gång är det nog bäst med ett platsbyte. Jag ska köra.

 

I dag har jag varit på Fjärran Höjderbadet med Kattis och hennes två barn.

Kattis packade med smörgås, kaffe och bullar till mig så skulle jag hjälpa till att passa de små.

Jag skötte mig utmärkt. Trots att lilla pojken var blöt och svinkall tog jag upp honom i famnen. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Stockholm har vi badväder nu. Det regnar i Gävle... Det gäller att välja rätt ställe på helgerna... /Cat

2008-07-05 @ 10:54:52
Postat av: Anders

Regnar det här? Njäee?

2008-07-05 @ 13:46:59
Postat av: Kattis

Hej P! Du skötte dig utmärkt och du kan absolut få anlitas som barnvakt i framtiden. men så jobbigt var det ju inte då Hugo sov över halva tiden och du fick sitta i solen i bikini och vakta vagnen.Och inte en endaste bajsblöja på hela tiden. Kram K

2008-07-06 @ 18:47:20
Postat av: Pernilla

Tack Kattis! Ja det där hade du styrt upp bra. Hugo var bajsad och klar och fikat smakade utmärkt! Vi ses snart igen! Kram!

2008-07-06 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback