Vår och snowboard

Ledarskribent-Jenny följde med Kristian och mig på jobb igår.

Vi tog med henne som vår praktikant. Själv kallade hon dagen för en inspirationsdag.

Vi plockade upp henne efter vägen, men vi ångrade oss nästan med detsamma när den lilla flickan i baksätet började bossa över vad vi skulle lyssna på för musik.

Det slutade med att vi fick välja en låt var hela tiden.

Två jobb stod på fotolistan:

Vårbilder och Snowboard.

På väg mot Kungsberget stannade vi några gånger för att plåta våren.

Jenny tyckte att vi hade det mycket soft.

- Jag vill också bli reporter. Ni softar ju bara. Först går ni omkring jättelänge i Kungsberget och sedan tycker ni att det är dags för lunch.

Vi åt hamburgare och strips i solen.

Nu ska jag iväg och äta igen. Jag ska tydligen bli bjuden på jesusfisk i Tierp. Hoppas att det är godare än vad det låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback