129 800 kr för en whiskey

- Snälla, fina medborgare som ställer sig i en taxikö, sa Annelie och gled förbi allihopa och vinkade in den första taxin som kom.
Det var väldigt fräckt gjort, men vi var mycket nöjda när vi åkte förbi den långa kön med bilen.

I lördags eftermiddag fick vi ett ryck och åkte till Stockholm för att gå på en stor, trevlig fest.
Sista biten till festen tog vi några springsteg. Det var så halt att jag höll på att ramla och Annelie började självklart skratta. När jag återfick balansen tappade hon sin och smällde rätt in i fronten på en parkerad minibuss. Underbart att få igen käften på henne så snabbt.

Festen var också alldeles, alldeles underbar. Fyra dansgolv och en trevlig Beskow som visade oss runt. Det var några utklädda monster där, men annars var temat på festen svart och vitt. Du slipper alltså att klä ut dig till blodigt lik eller Dracula, det överlåter vi till dagis, stod det på inbjudan.

Förfest hade vi hemma hos Peder och Annika, där jag för övrigt hittade ett kvitto på en Whiskey. Glenfiddich Rare Collection 64 yers.
Pris: 129 800 kr!!!!
Var gömde de flaskan undrar vän av ordning? Varför fick inte jag smaka?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snålisar. ;-) /Cat

2008-11-03 @ 23:33:15
Postat av: benny

Det där är inget kvitto. Det är bara nån som har printat ut artikelnummer?

2008-11-04 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback