Träning

I dag kom Per in på gymmet. Han är väldigt lik Tom Cruise. Det är i alla fall vad han säger själv, jag ser ingen likhet.
Jag har kommit igång ganska bra med styrketräningen nu, men det är värre med konditionsträningen.
Tidigare när jag försökte springa spåret vägrade benen ens prova att ta ett enda löpsteg. Jag blev jätteförvånad över det och fick i stället gå runt skogsslingan.

Nyligen träffade jag en ex brynäsare på ett fik. Vi pratade bland annat om träning. Jag undrade hur man ska bli tight i kroppen jäkligt snabbt. Han svarade att jag måste sluta med det där och pekade på min paj och grädde som jag glufsade i mig.
I måndags fikade jag med Anders och Jimmy, i tisdags fikade jag med Ulrika, i onsdags fikade jag med Katarina, Hugo och Lova och i dag har jag också fikat ett antal gånger.
Min kostrådgivare säger i alla fall att jag får ha en ätardag i veckan. Den ska jag ha på lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju redan så tränad... jag e superavis på dina rutor det vet du... /cat ps ska vi fika snart. ;-)

2008-10-09 @ 19:31:06
Postat av: Någon... (inte Klas)

Vänta tills hon också fött två barn så ska vi se hur avis du är.

2008-10-10 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback