Gävlebesök

Min kompis Johan berättade om en svensexa som nyligen spårat ur. Den blivande brudgummen blev så förbannad när han fick fem paintballskott i ryggen att hela svensexan fick avbrytas. Han som skjutit de fem skotten var inte heller välkommen på bröllopet längre.

Tänk så fel det kan bli. Fast hos Ulli och Fredde som bjöd på poolparty i går blir det aldrig fel. Maten var som vanligt perfekt och likaså efterrätten. Polen var varm och drinkarna goda. På natten fick jag äntligen sova tillsammans med mina hundar igen. Jag är på blixtvisit i Gävle. Snart ska jag på Gefle-Helsingborg och sedan är det raka vägen tillbaka till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul att ha dig här:-) Välkommen åter!

2009-07-19 @ 20:00:13
Postat av: Daniel

Hmm...i Polen?

Och i Tyskland var det kallt?

;-)

2009-07-24 @ 03:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback