Rip it up

I kväll var jag och plåtade en föreställning med Jerry Williams, Martin Stenmarck, Karin Wistrand och jazzsångerskan Anna Sise.

 

Jag tänkte direkt att jag kan passa på att malla mig lite inför foto-Britt, så därför messade jag henne.

 

Jag spädde på det hela pyttelite och berättade att Martin Stenmarck spanat in mig och typ klätt av mig med blicken och att han såg jätteledsen ut när jag gick. (Han tittade i alla fall in i kameran en gång)


Britt låtsades självklart vara noll imponerad och svarade sitt drygsvar: Och...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självaste Kungen spanade på Britt (enligt henne själv), så det är väl klart att hon inte blir imponerad.

2009-06-15 @ 14:03:07
Postat av: britt

Martin och Pernilla. Ni skulle bli ett fint par.

Ring honom, nu när ni känner varandra.

2009-06-16 @ 08:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback