Utnyttja din rösträtt!

Gårdagens Norrköpingbo Andreas har nu åkt hem och i kväll ska jag på fest med tre andra från den staden. Av dem har jag bara träffat Martin så därför röstar jag fram honom till ”dagens Norrköpingbo”.

Alexandra skriver att hon med nöd och näppe kom med som "bubblare" på veckans Trackslista. A Camp och Linkin Park fick ungefär lika många röster som henne.

Så utnyttja din rösträtt! Rösta på Mitt Piano här:
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1

Det är i och för sig inte lika viktigt, men man kan ju även passa på att rösta i EU-valet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Partyyyyyyyy

2009-06-06 @ 21:30:14
Postat av: Anonym

Har ändrat mig blir piratpartiet?

2009-06-06 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback