Fina motiv

I går plåtade jag en tjej i Storvik som söker jobb. Jag filmade även när hon berättade lite om sig själv. Det ligger nu ute på Aftonbladets hemsida under rubriken Jobbjakten. Emina som hon heter är jättesöt, pigg och glad, så om jag haft ett jobb över skulle jag lätt anställa henne. Jag tog några fina porträttbilder som reportern tittade på:
- Men tänk att du kan bli så fin på bild då, sa han.

I dag var jag hem till min kompis Kattis och plåtade hennes barn. Lova började gråta och jag fick väldigt fina bilder med tårar på kinderna. Hugo gjorde sig tjusig och kom ner i sin favoritklädsel, nämligen en rosa prinsessklänning.
- Vad säger pappa om det där så? undrade jag.
- Inte vet väl han vad som försiggår här på dagarna. Vi är för jämställdhet. Jag har köpt en till prinsessklänning åt honom i blått som han ska få i present, så att han har och välja på.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en maktfaktor genom att ha Gävles största blogg. Roliga karaktärer:

Press-Lasse,TT-Jimmy, Alice & Minja och framförallt Brolin-kopian!



du är dessutom oerhört snygg!

kraam

2009-05-16 @ 09:44:13
Postat av: Kattis

Tack P! bilderna blev kanon. Mat och vin tar ví nån dag när du känner för det. Kram K

2009-05-17 @ 09:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback