Två bra saker med Sandviken

En av mina kollegor säger att varenda minut i Sandviken tär på kroppen. Jag håller inte riktigt med. Jag börjar gilla den staden mer och mer.

Författarinnan Anna Jörgensdotter som håller till där är otroligt lätt att fotografera. Hon har färgglada fina kläder och är avslappnad framför kameran. I dag fotograferade jag henne igen.

Efter plåtningen gick vi på restaurang och åt en riktigt god sallad. Den var så god att jag till och med kan tänka mig att åka till Sandviken enbart för att få äta den igen. Det är stort.

Kommentarer
Postat av: Johan

Varför fotograferade du henne? Jag menar: Kommer det en artikel om/med henne? Vart? När?

2010-03-05 @ 14:02:31
Postat av: Pernilla

Ja, det kommer en artikel om henne i LO-tidningen. Jag vet inte riktigt i vilket nummer, men där kommer hon att dyka upp.

2010-03-05 @ 14:34:25
Postat av: britt

Var ni på Marangoni? Bästa fikastället i den här delen av landet.

2010-03-06 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback