Amen

I dag började jag fixa med alla papper som ska till revisorn. Efter ett tag blev det rast tyckte jag och då satte jag mig här vid datorn och hittade en sida där man kan läsa andras böner. Här är några av dem:

 

Hej Gud, jag har många gånger undrat om du har min mormor där med dig? Hon var i alla fall världens bästa och jag saknar henne otroligt mycket. Hälsa henne om du ser henne.

 

Jag vill så gärna ha en fin cykel. Min gamla cykel är sönder.

 

Jag hoppas att mitt möte i eftermiddag inte blir alltför segt.

Vore cool om du kunde hålla ett öga på dom tråkigaste.

 

Jag kräver en ny baslåda, eftersom eran mongo bas sprängde min, not cool…

 

Snälla Gud, om du verkligen finns, gör så att AIK vinner allsvenskan i år!

 

Hej Gud, Jag skulle bli glad om något kul kunde hända i min trista vardag nu under sommaren.

 

Jag glömde skriva amen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback