Bloggtorkan är över

Bloggtorkan har bland annat berott på att jag förberett inför Prinsen och Prinsessans besök. Vi var ett litet journalistteam som var på plats i Ockelbo för att se att blommorna planterats, busskurerna tvättats och att allt i det stora hela såg bra ut. Reportaget är i tidningen i dag.

 

Bamse ställde ju även till det för sig och därför fick jag åka till Dalarna och plåta en arg kille. Han var arg på Bamses pedagogiska försök att hjälpa flyktingbarnen förstå ett och annat. Jag köpte för övrigt en Bamsetidning till det reportaget. Tidningen bestod av några få sidor men kostade ändå 79 kronor.

 

Jag har även plåtat Ulf som är på jakt efter fyra bubblor. Han samlar på allt som har med bubblabilar att göra. Det var riktigt roligt att plåta hemma hos honom. Dessutom blev jag smittad. Jag går nu och funderar på om jag behöver en bubblacab eller inte.

Här är ett bubblabildspel: http://www.aftonbladet.se/bil/article13042107.ab


Kommentarer
Postat av: britt

Ses vi i O-bo ikväll?

2011-05-20 @ 08:31:42
Postat av: Pernilla

Nej, jag håller mig i Gävle då.

2011-05-20 @ 09:37:56
Postat av: Pernilla

Nej, nu skrev jag fel tydligen. För nu är jag i Ockelbo Britt, men var är du?

2011-05-20 @ 13:21:28
Postat av: Odinmarlene

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback