Gefle-Syrianska 1-1

Ett mål av Jakob Orlov och ett självmål av en annan stackare, men det hela är bättre än en förlust. Den här matchen var flyttad en dag på grund av hockeyn.

- Du vet att en till match är flyttad va? frågade jag min kollega från Bildbyrån.

- Jaså, vart då? Till Stockholm, där det finns bredband?

I pressrummet fanns alltså inget bredband, men jag hade tack och lov med mig ett eget mobilt. När jag ändå är på gång och klagar kan jag även gnälla lite över påskkärringarna som inte dök upp i går. Jag hade ju köpt hem massor av godis. Men nu är det färdiggnällt för snart kommer min vän Lisa Röstlund. Hon är hemma på besök och det är bättre än alla påskkärringar och allt påskgodis i världen.


Kommentarer
Postat av: Påskharen *36*

Verkar som påskärringarna fick godis iaf. ;-)

2012-04-06 @ 19:48:06
Postat av: Påskkärring

Blev så jävla rädd när dina hundar skällde så jag flög till nästa kvarter.

2012-04-06 @ 19:53:26
Postat av: britt

skitkul bild på webben!

2012-04-06 @ 20:31:30
Postat av: Pernilla

Ja eller hur påskharen.

Det var då för väl det då påskkärring, för nu är det gott med godis.

Tack Britt!

2012-04-08 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback