onsdag

Axlarna var nytränade när jag gick till frivården på möte. Killen jag är övervakare åt kom inte bara dit, han kom till och med i tid och det är riktigt bra det. Ibland blir man glad om de behagar dyka upp överhuvudtaget.

 

Efter mötet var det en byggarbetare ute på näringen som var sugen på kaffe. Han ringde därför och bad mig komma dit med en latte plus tre sockerbitar. Själv hade jag druckit kaffe på frivården så nu fick det bli godis och en festis. Vi satt och fikade bland lastbilar och truckar.

 

När jag fikat färdigt messade Anders att det var journalistlunch så jag åkte vidare till den. Alla som är medlem i journalistförbundet bjuds på gratis mat varannan onsdag mot att man håller tyst och lyssnar på en föreläsning samtidigt.


Kommentarer
Postat av: britt

Du har bättre koll än mig på lunchmötena. Meddela mig nästa gång det är dags.
Tack på förhand.

2012-09-13 @ 11:49:30
Postat av: Pernilla

Absolut. Så fort Anders meddelar mig ska jag meddela dig. Det är han som håller koll åt mig nämligen.

2012-09-13 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback