Prinsar

I går plåtade jag Prins Daniel som matade Lillprinsen. Lillprinsen är en älg som tycker om bananer. Prins Daniel var där för att hälsa på barnen som är i Ockelbo på ett sommarläger. Jag har varit och plåtat de där älgarna många gånger förut så jag har bra koll på de kungliga djuren. Två av älgarna som jag plåtat tidigare heter Victoria och Daniel. En gång satt jag inne i hagen bredvid älgen Daniel och klappade hans horn som tyvärr numera hänger inne i cafeterian. Lillprinsen som kom efteråt tycker inte om att få besök i hagen så det är slut på att ränna runt där. Victoria har fått två barn och de heter Sessan och Folke. Det är även kungligt på pizzerian i Ockelbo. När vi var där fanns Victoria special och Daniel special som alternativ i utbudet. Självklart skulle även en Estelle special lanseras sa ägaren. Själv var jag inte på pizzerian i går men jag tog en tur på systembolaget. Där finns förvisso en massa kungligt men inget med kungliga namn. Prins Daniel var för övrigt gullig mot barnen och snäll mot media så jag tycker att han är en bra prins. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden med flickan som håller om Prins Daniel är helt fantastisk.

2013-08-14 @ 12:37:26
Postat av: :)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17293198.ab

2013-08-14 @ 16:14:58
Postat av: Pernilla

Han var väldigt gullig med barnen och tur var det för det blev inte mycket bilder på älgarna som verkade vara för mätta för att vilja bli matade.

2013-08-15 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback