Jobb och loppis

Det var översvämningar i Jönköping i går så jag, en skrivande reporter och en reporter från webb-tv åkte dit och gjorde olika jobb på det. Vi träffade bland annat två killar som åkt wakeboard på en parkeringsplats. Den filmen kan man se här. Vi sov över och i dag åkte vi vidare till Göteborg för att jobba lite där med. Det var trevligt med en road trip, synd bara att den låg på gatuloppisdagen. Men det visade sig att den hade rullat på bra ändå för min bror ringde när loppisen var slut och berättade att han på eget initiativ deltagit i evenemanget. Han hade helt enkelt plockat ut lite av mina saker som han inte trodde att jag behövde längre och så sålde han av dem.

- Vad sålde du då? frågade jag.

- Ja, det var lite av varje. Bland annat så sålde jag en cd med någon grupp som jag inte har hört talas om. Jag sålde skivan för 20 kronor och jag tror inte att du kommer att sakna den. Du ska få pengarna senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback