Wyclef Jean

DJ-Peter lånade ut sin vinylspelare till Wyclef Jeans spelning i går och Lina satt på uteserveringen och skojade om att vi måste gå och hämta hem den åt honom. Vi hade inte bestämt om vi skulle gå in men till slut valde vi att göra det. Först hamnade vi bakom en pelare och såg ingenting men sedan flyttade vi oss och såg då scenen bakom alla uppsträckta händer.

- Vi måste gå längre in, sa Lina.

- Jag tycker att vi står bra här, svarade jag.

- Står vi bra här?!?! Vi är längst bak i lokalen. Man kan inte komma längre bort än så här.

Lina började gå och jag följde efter. Vi hamnade näst längst fram och där stod vi och dansade tills vi kände hur någon grabbade tag i våra armar och drog ut oss ur publiken.

- You need to come here, sa killen och sedan gick han med oss till en dörr som han öppnade.

Där inne var det fullt med mat, godis, kakor, sprit och vin.

Tjohooo! tyckte vi om det.

Wyclef och alla runt honom kom dit och festade. Vi var där till klockan 04.00 och därefter följde Wyclefs DJ med oss till bilen så att vi skulle komma hem säkert. Han tog även med sig vatten till oss. En låtskrivare kom till bilen han med och började sjunga fina låtar för oss. Vi frågade för övrigt DJ-killen vad han tyckte om Peters spelare och då gjorde han tummen upp. Tummen upp gör vi också. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Och hur ser jag ut kan man ju undra, haha :P Bjuder på den, det är ju ändå Wyclef ;)

2013-06-27 @ 19:02:49
Postat av: Pernilla

Du är snäll du Lina! :-)

2013-06-28 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback