Ihop

En vän till mig berättade om ett samtal hon hade med sin son som är sex år.

- Nu är livet verkligen perfekt. Jag är fantastiskt lycklig. Jag frågade chans på Olle i dag, sa sonen.

- Vad svarade Olle då? undrade mamman.

- Han sa ja och pussade mig på kinden.

- Är du inte kär i Sara längre?

- Nej, jag tycker inte om tjejer mer.

- Så du och Olle är bästa vänner nu då?

- Men mamma, det vet du väl hur det är när man är ihop. 

 

Min mamma pratar med mig också, hon säger att jag är för kräsen. Nu har en före detta bankrånare bjudit ut mig. Jag tackade nej. Jag ska höra med mamma om hon blev besviken nu, om jag fortfarande ska sluta vara så kräsen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Underbart! Nån jag känner? :)

2013-09-12 @ 00:35:10
Postat av: Annelie

Tror inte att det där är någonting för oss. ;)

2013-09-12 @ 19:08:34
Postat av: Pernilla

Jennie det är en kollega i Sundsvall så du vet nog inte vem det är.

Haha, precis. Det är ingenting för oss Annelie.

2013-09-12 @ 19:15:05
Postat av: Jennie

Okej. Jag trodde det kanske kunde vara en nån jag känner just för att sonen va i den åldern. Kände dock att den mamman skulle ha förstått va ihop är direkt ;)
Men det va ett härligt inlägg! Hoppas han fortsätter vara kär och glad hela livet :)

2013-09-12 @ 22:58:36
Postat av: Pernilla

Ja, den där killen är en riktig gobit.
Det blir roligt att ses snart!

2013-09-14 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback