Cat Butt Gum

I fickan har jag nu ett praktiskt tuggummi i beredskap. En vän gav mig Cat Butt Gum och det är enligt instruktionen bra till mycket. Man kan till exempel tugga det om man vill ändra humör eller om någon skriker åt en och man inte vill lyssna. Det är perfekt utifall vaktmästarna på fotbollen skulle köra igång igen. Fast sist hann de i alla fall inte på mig. 

 

I dag gjorde jag ett jobb åt Arbetarbladet. Jag kom in lagom till fikat. Precis som tuggummit är det praktiskt det med. Då kan man både få i sig en massa gott och samtidigt hälsa på alla på en och samma gång. Annars brukar jag gå en hälsningsrunda och det tar ju sin lilla tid. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Praktiskt!!! /Cat

2012-08-18 @ 10:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback