Ut och åka

I dag blev det ett spontanbesök till revisorn. Ett papper skulle skrivas under och den ena hunden tycker om att åka bil så jag åkte dit mest för att hon ville ut och åka. Det är som med låten ”prästens lilla kråka skulle ut och åka ingen hade hon som körde”. Min hund tycker ofta att hon ska ut och åka och då ställer hon sig vid bilen och väntar på att någon ska köra.

 

Jag körde även flygplan i dag. Läraren drog av gasen eftersom motorn som vanligt ”gick sönder”, men jag hade Storviks flygfält bredvid mig och jag lyckades landa där. Det var helt lugnt i luften så det var riktigt mysigt att flyga. Nu verkar det finnas hopp om det där certet. Det är inte så jättemycket som fattas nu så jag kämpar på. 


Kommentarer
Postat av: micke

Då får du köpa en sån här i present till dig själv när certet är klart:
http://youtu.be/NkWbxEpw4Dg?hd=1&t=41s

2012-08-16 @ 12:08:04
Postat av: Pernilla

Snyggt! En sån skulle passa mig perfekt!

2012-08-16 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback