Lycka till Sverige!

I går var jag på Aftonbladet igen. Jag plåtade bland annat Jodie Foster och Sveriges basketdamer. På Jodie fick jag bara ta en snabb bild men på basketdamerna fick jag flera chanser. Först plåtade jag deras träning och därefter gick vi ut och tog några bilder. De ställde upp sig på led och precis när jag skulle börja plåta dansade en av spelarna iväg. När hon kom tillbaka till sin plats dansade två andra iväg en liten stund. ”Nu kan ni dansa framåt allihopa” sa jag och så kom de studsandes emot mig. I dag kan de säkra en plats till EM. Om de vinner mot Bulgarien klockan 16.00 så är de klara. Jag ska åka och plåta fotboll (Sundsvall-Åtvidaberg) den tiden men jag får uppdateringar om basketen via sms. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback