Träning

I veckan fuskade jag så mycket med träningen att jag fick gå till gymmet både i går och i dag. Bertil var som vanligt där och gastade åt mig. En vanlig kommentar när han ser mig är:

- Men nu kan jag göra ett kors i taket.

I dag när jag låg och gjorde situps kom han igen:

- Men vad ligger du i den där vaggan för?

Då var det en annan som ryckte in och svarade:

- Jo du förstår hon gjorde en annan övning i går och fick då lite träningsvärk.

- Ja då kommer hon alltså aldrig att göra om den övningen, svarade Bertil. 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej P!

Skippa det där gymmet och alla elaka farbröder.På onsdag är jag hemma igen och vi kan gå långa prommisar istället.

Kram K

2012-07-16 @ 05:24:38
Postat av: Pernilla

Härligt! Du är så välkommen hem!

2012-07-16 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback