Uppsala

Annelie pratade högt i går när jag var och bytte om. Vi två är i Uppsala på en minisemester. Det visade sig att hon förde en diskussion med självaste barskåpet. Hon stod och förklarade för det att hon var mycket missnöjd över att det bara fanns rökig whisky där i. Nu är inventeringen färdig och det med ett positivt resultat, för det visade sig finnas mycket annat som passar.

 

För flera år sedan när jag var här sa jag åt henne att jag ville sitta mjukt, vid vattnet och äta laxburgare. Hon chansade och tog mig till Å-Krogen och som tur var stod laxburgare på lunchmenyn. I dag ville jag ha en favorit i repris så vi gick dit igen. Ingen laxburgare erbjöds men vi stod på oss så kocken fick vika ner sig och fixa ihop två sådana i alla fall. Vi är mycket nöjda. Uppsala levererar som vanligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppsala är alltid nice! /Cat

2012-07-09 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback