Praktikant

Nu håller jag återigen på att rensa bland mina papper, kläder och saker. Jag hittade en lapp som jag fått av en praktikant. I vanliga fall säger jag alltid nej till praktikanter eftersom jag inte har fasta arbetstider, men jag gjorde ett undantag för den här killen. Han skulle egentligen bli skrivande journalist men han kommer från London och pratade bara lite svenska så därför fick han praktisera med fotograferna istället. Han satt inne på Aftonbladet och såg så trevlig ut så det var till och med så att jag i princip plockade honom själv. Jag tyckte att han var snäll och rolig så jag fixade så att han följde med på alla mina jobb. På lappen som jag hittade nu har han skrivit ner lite tips på hur jag ska bli mer vältränad. Det är svårt att förstå att jag tyckte killen var snäll och jag vet inte varifrån han fått sista punkten. Den är troligen rent hittepå. 
 








Kommentarer
Postat av: micke

Hittepå? Haha, säkert :)

2012-09-07 @ 17:56:55
Postat av: Pernilla

:-)

2012-09-09 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback