Tisdag

När klockan ringde i morse funderade jag som vanligt på om det verkligen är värt att gå till gymmet eller om jag ska strunta i det och ta sovmorgon. Det är vanligen min pigga hund som får mig att gå upp för hon vill inte veta av någon snoozning. När jag försöker mig på en sådan ligger hon och suckar medan jag låtsas sova. Jag blundar hela tiden och ska jag vända på mig måste jag göra det i slow motion för annars drar hon igång som en riktig karusell.

 

Jag kom iväg så nu är axlarna tränade. I morgon kommer det att bli samma visa igen och när jag tillslut väljer att gå är det benen som ska få sitt.

 

Efter gymmet flög jag. Molnen var låga så det blev bara en tur runt Storsjön men det var trevligt att komma ut lite. På torsdag ska jag flyga igen och då blir det en sightseeing. Jag ska ta mig en titt på alla kyrkor runtomkring och jag är ju inte fullärd så passa på att spana in tupparna medan de sitter kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback